
ساده که باشی آدمها خیلی زود دوستت میشوند و تو خیلی دیر میفهمی دشمنت بودند ساده که باشی آدم ها با همه کمبودهایشان به غرورت حمله میکنند و با همه غرورشان مچاله ات میکنند ساده که باشی آدم ها اوقات بیکاری را با سادگی ات پر میکنند و تو در لحظه های اندوه تنها می ماند ساده باشی سادگی ات را حماقت میخوانند و کسی نمیفهمد تو از فرط آدم بودن ساده ای.......
ادامه مطلب