
سلام به همگی خوبین؟ زودتر از همه اماده سفر شدم ولی از خوش شانسیم شب حرکت حالم بد شد و خونه موندم و بقیه رفتن . + سه روز در هفته میرم دانشگاه تا عصرش دانشگاهم تمام روز کامل...واقعا حس نوشتن نیست برام .باید مطالبو ببینم و انتخاب کنم .از طرفی درگیر مشکل یه بچه هستم xa0تا زود بتونم مشکلشو حل کنم .و مطالعه خودم ....
ادامه مطلب