زودتر از همه اماده سفر شدم ولی از خوش شانسیم شب حرکت حالم بد شد و خونه موندم و بقیه رفتن .
+ سه روز در هفته میرم دانشگاه تا عصرش دانشگاهم تمام روز کامل...واقعا حس نوشتن نیست برام .باید مطالبو ببینم و انتخاب کنم .از طرفی درگیر مشکل یه بچه هستم تا زود بتونم مشکلشو حل کنم .و مطالعه خودم .
دختران زمین ...ما را در سایت دختران زمین دنبال میکنید
برچسب: هستمت,هستم اگر میروم,هستم اگر میروم,گر نروم نیستم,هستم,هستم ولی خستم,هستم آنکه هستم,هستم چت,هستم اگر نیستم,هستم علی ضیا,هستم کنارت, نویسنده: بازدید: 34