دختران زمین

متن مرتبط با «گر نروم نیستم» در سایت دختران زمین نوشته شده است

مگر مهر نبود؟

  • نیلوبلاگ

    بوی دلتنگی پاییز وزیده ست ولی...اولین موسم این فصل مگر "مهر" نبود؟! #امید...

    ادامه مطلب
  • هستم

  • نیلوبلاگ

    سلام به همگی خوبین؟ زودتر از همه اماده سفر شدم ولی از خوش شانسیم شب حرکت حالم بد شد و خونه موندم و بقیه رفتن . + سه روز در هفته میرم دانشگاه تا عصرش دانشگاهم تمام روز کامل...واقعا حس نوشتن نیست برام .باید مطالبو ببینم و انتخاب کنم .از طرفی درگیر مشکل یه بچه هستم xa0تا زود بتونم مشکلشو حل کنم .و مطالعه خودم ....

    ادامه مطلب