آدما را از لاک تنهاییشون که با بدبختی بهش عادت کردن ٬ نکشیم بیرون و بعد رهاشون کنیم به حال خودشون آدما دل دارن ٬ میشکنه دختران زمین ...
ما را در سایت دختران زمین دنبال میکنید
برچسب: دل ادم ها,دلم از آدم ها گرفته,شعر تندیس دل آدم هاست, نویسنده: بازدید: 61 تاريخ: دوشنبه 15 آذر 1395 ساعت: 8:35