تلخ

خرید بک لینک
@zhuanchannel

ما آدمها وقتی زورمان به دنیا و اتفاق های تلخش نرسد کارهای عجیبی میکنیم ، انگار که درد بی درمان گرفته باشیم می افتیم به جان زندگیمان و خیلی چیزها را تغییر میدهیم

تغییر میدهیم که از خودمان انتقام گرفته باشیم .

قبل از هرکاری هجوم میبریم به اکانت های مجازی و عکس پروفایلمان را عوض میکنیم ، جوری عوض میکنیم که هیچ لبخندی به چهره ی مان آشنا نیاید ، انگار که از ابتدا غمگین بوده ایم .

عکسی انتخاب میکنیم که وصف حالمان باشد ، شعری ، جمله ای ، متنی شاید هم تصویر آدمی تنها که چمدانی در دست دارد و به سمت تاریکی میرود .

از خیلی ها دور میشویم ، گروه هارا بدون حرف ترک میکنیم و هیچ پیامی را نمیخوانیم ، شاید آنقدر زورمان به دنیای واقعی نرسیده و مجبور به نقش بازی کردن و خود را شاد و راضی جلوه دادن بوده ایم که میخواهیم بدون اینکه کسی بفهمد انتقاممان را از دنیای مجازی بگیریم و خیال خودمان را راحت کنیم .

اما همه چیز به این سادگی ها نیست ، انتقام گرفتن از خود برای هر آدمی یکجور ادامه دارد ...

پسرها به دود پناه میبرند که صورتشان نادیده بماند ، ریش میگذارند ، شبگردی میکنند وجوری غصه میخورند که از قوی بودنشان چیزی کم نشود .

دخترها امااز دوست داشتنی هایشان میگذرند ، کتاب ها و چیزهای که دوست دارند هدیه میدهند ، ناخن هایشان را میگیرند ، موهای بلندشان را کوتاه میکنند ابروهایشان را دست نخورده میگذارند که غصه خوردن را به چشم خودشان در آینه ببینند و به خودشان ببالند که روی دنیا را کم کرده اند...

انتقام بی رحم و سخت است دیگر ، با عکس پروفایل و گریه های شبانه تلافی نمیشود باید یک چیزی را از خودت بگیری که دنیا را شرمنده ی بدی هایش کنی .

آنقدر که دست اتفاق هایش را بگیرد و از زندگی أت فرار کند.

من

انتقام تورا

از خودم خواهم گرفت،

با از دست دادن

چیزهایی که

دوستشان دارم.

#نازنین_عابدین_پور

@nazi_abedinpur

دختران زمین ...

ما را در سایت دختران زمین دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 45 تاريخ: چهارشنبه 4 اسفند 1395 ساعت: 0:13

صفحه بندی