تا الان نشستم برنامه ریزی کردم برای کنکور ارشد سال ۹۷
تصمیم گرفتم کنار استفاده از تابستون و تعطیلاتش یه ساعتایی هم بزارم برای
درس میخوام ارشد یه رشته دیه هم بگیرم .فعلا تصمیم برای دکترا کنسله یعنی هنوز آمادگیشو ندارم .تصمیم نگرفتم اینجا ادامه بدمیا نه .
نه به وقتی که سال تحصیلی غر میزنم پس کی تابستون میشه نه حالا که انگیزه پیدا کردم برای یه کنکور دیه .ولی نمیخوامخیلی سفت و سخت بگیرم که خسته بشم .با این پایاننامه ای که برداشتم نمیشه خیلی وقت بزارم.ولی مطمنم از اینکه میخوامسال دیه کنکور ارشد رو شرکت کنم .
دختران زمین ...ما را در سایت دختران زمین دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 34