برگشتم

خرید بک لینک
سلااااااااام به دوستان عزیز خوبین؟

امروز صبح امتحانم تموم شد و توی اولین فرصت اومدم پست گذاشتم .

امتحانات با همه سختیاش با همه روزای فراز و نشیبش گذشت .سخت که میگم سسسسسسخخخختتتتت بخونید از امتحانی بگیر که استاد ۴۰ تا سوال تستی با ۶ گزینه و گاهی ۷ گزینه داده و بسیار مفهومی یه آن فکر کردماشتباه نشستم تا امتحانی که استادش معلوم نی سوالاشو از کجا طرح کرده .یعنی نشستم فکر کردم ایشون اینجوری از ما پس دادن میخواست تدریس کرده درسی تخصصی که بسیار هممهمه و برایرشتمون کاربردی استاد هر جلسه بالغ بر ۳ ساعت توی کلاس بودیمو خاطره تعریف کرده .استادی که یهو نظرش عوض میشه و امتحان تستی رو ۳ روز قبل امتحان تشریحی میکنه .

این ترم بدترین و سخت ترین ترم سالهای تحصیلیم بود .فقط دلم میخواد ترم دیه بیاد و دفاع کنم و همه چی تمومشه .

+ کل تیرماه کارورزی دارم و کنارش کارای پایان نامه .و البته کار پیدا کردم

+ و از همه مهم تر اینا میرمکلاس آموزش کافی شاپ و اینا

+ خدایا خودت صبری عطا کن .

+++ و برادرزاده جان ٬ توت فرنگی قشنگ من تولد یک سالگیت مبارک .

دختران زمین ...

ما را در سایت دختران زمین دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 38 تاريخ: چهارشنبه 31 خرداد 1396 ساعت: 6:39

صفحه بندی