شب سختی بود با ترس با دلهره با دلواپسی برای کسی که برات باارزش ترینه کسی که آغوشش با هیچ آغوشی قابل قیاس نیست کسی که وقتی دستاشو میگیری قدرتمندترینی دلت به وجودش قرصه .
خدایا شکرت که هست که خوبه حالش .
+ انشاالله سایه پدر و مادرا همیشه بالای سرمون باشه .
دختران زمین ...