سلام
امروز روز تلخی بود یه تلنگر بود خدایا ممنون بابت فرصت دوباره ت .شکرت برای بخیر گذشتنش .
اما تا فردا هنوز این دل من آروم نمیگیره .توکل به خودت .
دختران زمین ...
ما را در سایت دختران زمین دنبال میکنید
برچسب: یادداشت,های,روزانه, نویسنده: بازدید: 35 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 0:37