سلام گلیا خوبین؟
+ بااینکه کلی اتفاق افتاده ولی یه غم بزرگنشسته توی قلبم حس نوشتن ندارم .
فقط میخوامدعا کنید .التماس دعا دارمخیلی زیاد.
دختران زمین ...
ما را در سایت دختران زمین دنبال میکنید
برچسب: یادداشت,های,روزانه, نویسنده: بازدید: 34 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 0:37