وقتی تو نیستی
شادی کلام نامفهومی ست
و " دوستت می دارم " رازی ست،
که در میان حنجره ام دق میکند!
و مَن چگونه بی تو نگیرد دلم؟
این جا که ساعت و آیینه و هوا،
به تو معتادند..!
#حسینمنزوی
دختران زمین ...
ما را در سایت دختران زمین دنبال میکنید
برچسب: دوستت,دارم, نویسنده: بازدید: 41 تاريخ: سه شنبه 7 شهريور 1396 ساعت: 2:26